Sunday, March 16, 2008

Nit

Ball dins el bosc
no sé per què la nit m'atreu tant
potser és el silenci que anhel
potser els estels feren un pacte amb mi
i ploren d'alegria en veure que tant els estim.

Escolt Enya, em fumo un xigarret
me pas el dia sense força ni ànim
i ara només m'agradaria ballar amb les fades
per sempre més, donant voltes
només pensant en cada instant

I es que la nostra vida està composta
pel present
passat i futur són il·lusions
i jo visc entre aquests dos estats
m'oblid de l'important de cada dia
i ara no faig més que lamentar-me
del meu estat vegetatiu
que em condemna a restar impasiu
davant tot i tothom.

De cada dia odii més els dies
i estim més les nits
allà només hi trobo bellesa
maravillosos diamants que brillen lleument
en la suau i invisible manta nocturna
Quant sofriment he d'aguantar cada dia!
quins pocs moments em brinda ara la felicitat!

Un llac tenebrós que està en calma
ha substituit la meva empenta
per primer cop em sent de la natura
per primer cop em sent desgraciat
de bon de veres

Sense forçes el cap em dona voltes
vull escapar, fugir enfora
deixar enrera la meva pròpia ment
no sé d'on ve aquesta aflicció silenciosa
ni sé què he fet per mereixer-ho
potser vaig creure que existia el destí
quan l'únic que hi ha es Vida
i saber-la aprofitar abans de l'abisme.

Ball dins el bosc
no sé per què la nit m'atreu tant
potser és el silenci que anhel
potser els estels feren un pacte amb mi
i ploren d'alegria en veure que tant els estim.

Escolt Enya, em fumo un xigarret
me pas el dia sense força ni ànim
i ara només m'agradaria ballar amb les fades
per sempre més, donant voltes
només pensant en cada instant...

No comments: